W świecie mediów społecznościowych i krótkich treści może wydawać się, że moda na blogowanie przeminęła. Nic bardziej mylnego! Dbając o pozycjonowanie witryny Twojego sklepu w Google oraz budowanie świadomości marki wśród odbiorców warto utworzyć zakładkę z blogiem. Sekcja ta może pomóc Ci edukować klientów, bliżej przedstawiać szczegóły oferty, prezentować różnego rodzaju porównania, recenzje, czy opinie. W Hurtowni Galanter nie bez powodu sami utworzyliśmy blog. Badania przeprowadzone przez Content Marketing Institute oraz raporty Google jasno wskazują, że witryny z blogami, gdzie regularnie pojawiają się wpisy mają o 500% więcej zaindeksowanych stron w wyszukiwarkach niż te nie prowadzące takich działań. Jeżeli nie wiesz, jak prowadzić bloga w sklepie z galanterią skórzaną to koniecznie przeczytaj nasz artykuł.
Przedstaw Twoje produkty w codziennych tematach
Zastanawiasz się, czy można ciekawie pisać o galanterii skórzanej? Oczywiście, że tak! Skórzane torebki damskie, paski męskie do spodni, eleganckie portfele, aktówki, czy plecaki towarzyszą ludziom na co dzień. Inspirując się codziennymi problemami możesz stworzyć setki, jak nie tysiące tekstów, w których z łatwością przedstawisz zalety Twoich produktów i zachęcisz do ich zakupu. Tematy wokół, których możesz się skupić to m.in.:
– moda damska i męska wraz z propozycjami stylizacji
– typy i rodzaje skór galanteryjnych
– pielęgnacja galanterii skórzanej
– porównanie galanterii z niskiej jakości produktami
– propozycje prezentowe
– aktualne promocje
To tylko kilka pomysłów, które warto rozwijać dalej. Chcąc znaleźć oryginalny temat na artykuł przeglądaj Internet. Mówi się, że nawet Picasso kradł. Dlatego śmiało inspiruj się treściami innych blogów i na ich podstawie twórz własne. Jednak pamiętaj, by jak ognia unikać kopii. Plagiat nie jest mile widziany przez algorytmy Google. Może doprowadzić do spadku pozycji Twojej witryny w wyszukiwaniach, czego z pewnością nie chcesz. Warto stworzyć osobny plik lub folder, w którym na co dzień będziesz zapisywać swoje pomysły i szkice na artykuły. W ten sposób masz szansę zebrać niezła bazę do stworzenia solidnych treści.
Opublikuj recenzje Twoich klientów
Nie boj się obustronnej komunikacji, bo to właśnie ona może dostarczyć Ci najciekawszych artykułów. Pytaj klientów, co myślą o Twoich produktach galanteryjnych. Odezwij się do nich w komunikacji mailingowej bądź telefonicznej. Być może kilku z nich podzieli się z Tobą ciekawą historią, którą będziesz mógł śmiało opisać na blogu. Niejedna skórzana torebeczka damska uratowała weselną kreacje, a aktówki podobno często przyczyniają się do prawdziwych biznesowych sukcesów.
Zadbaj o regularność publikacji i stwórz kalendarz treści
Sekretem poczytnych blogów jest nie tylko atrakcyjność publikowanych artykułów, ale również regularność tych publikacji. W zabieganej codzienności, gdzie co chwile załatwiasz wiele ważnych spraw możesz zacząć zapominać o blogowaniu. Żeby temu zapobiec warto stworzyć kalendarz publikacji. Ustal np., że będziesz publikować wpisy minimum raz w tygodniu. W ciągu miesiąca w ten sposób zyskasz cztery wpisy. W kalendarzu warto zamieścić termin ich napisania wraz z wstępnym tematem i krótkim opisem zawartości. W ten sposób będzie Ci dużo łatwiej się zorganizować.
Wiemy, że nie każdy sprzedawca galanterii skórzanej ma czas na pisanie artykułów blogowych. Jeśli potrzebujesz wsparcia polecamy usługi copywriterskie świadczone przez agencje marketingową AB- MARKETING. To sprawdzony zespół twórców, którzy napiszą każdy tekst. Terminowość i oryginalność zleceń z pewnością przypadnie Ci do gustu.